Az Adobe ruhakollekciója igazán különleges

A kaliforniai szoftverfejlesztő cég nevét hallva előbb jut az emberek eszébe az Adobe Reader vagy a Photoshop, mint egy divatkollekció.

Most mégis a divat felől közelítenek a normcore irányzatot fűszerezve a humorral. (Bár valljuk be, a normcore azért maga is egy geg valahol.)

Az Adobe azt találta ki, hogy mi lenne, ha a legbénább stock fotókat ruházati termékeken helyeznék el. Pólókon, pulcsikon… A vicc pedig az, hogy a dolog működik. Azok a képek, amiken simán sírva röhögünk a minden helyzetben bárgyún vigyorgó modellekkel a főszerepben, a pólókon legalább olyan poénosak, mint egy jópofa felirat.

Az exkluzív kollekciót Adobe Stock Apparelnek nevezték, de mielőtt bárki bőszen túrni kezdené a netet, hogy megvásárolhassa ezeket a kicsit sem rendhagyó pólókat a kissé együgyű dizájnnal, szólok, hogy ne tegye! Ezek a pólók ugyanis nem kerültek kereskedelmi forgalomba, hanem egy új szolgáltatást, az Adobe Stockot népszerűsítik. A svéd Abby Priest reklámügynökség kreatív igazgatójának, Oskar Hellqvistnek a fejéből pattant ki az ötlet és bizony sokan érdeklődnek még mindig, hogy hol juthatnának ezekhez a nagyszerű darabokhoz.

Kár, szerintem sokan szívesen vettek volna abból, ahol a nő fültől fülig érő vigyorral zabálja a salátát. Lehet, hogy az Adobe mégis elgondolkodhatna egy belépőn a divatvilágba?

Forrás: Bored Panda

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.