A világ legértékesebb márkái 2016-ban

Az Apple masszívan tartja a vezető pozícióját. A kérdés csak az: meddig? A Google már 4 éve a nyomában…

Évente 3 jelentős szervezet, illetve orgánum készít a világ legértékesebb márkáiról listát. Ezek egyike az Interbrand, a másik kettő a Forbes és a Milward Brown-féle Brandz. Mivel egy márka értékének meghatározása szubjektív szempontokat is tartalmaz, így az évek óta versengő két cég, az Apple és a Google idén a három márkaértékelőből az egyiknél már más felállást képvisel. Az Interbrand szerint a Google idén már lenyomta az Apple-t, de a másik két orgánumnál, még az almás vállalat vezet.

A fenti grafikonon a Milward Brown Brandz globális top 10 márkája látható.

Bejegyzéshez kapcsolódó címkék:
, , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.