A neten nagyon sok dolog nem az, aminek látszik

A Movistar kampányában arra hívja fel a figyelmet, hogy a fiatalok és a gyerekek mekkora veszélyben vannak az interneten.

Az internetes zaklatás nem játék

Egy nagyon ötletes kisfilmmel igyekszik felhívni a figyelmet az internetes zaklatásra a Movistar, a spanyol nyelvterületeken ismert telekommunikációs cég. Úgy tűnik, sikerül is nekik, ugyanis a spot futótűzként terjed már hetek óta a neten.

A reklámfilm rendezője, Andrew Lang a Wabi Productions-től azt nyilatkozta az Adweeknek, már az első pillanattól tudta, hogy ez az egyszerű ötlet igazán betalál majd. Több forgatókönyv vázlat is készült, mire a véglegeshez értek. A büdzsé véges volt, úgyhogy a film végül egyetlen nap alatt készült el, amiből egy nagy vihar miatt 3 órát is el is veszítettek. A rendező a kisfilmben megjelenő tinilányt, az első szerepléses Alejandra Saezt természetes tehetségnek nevezte. A lány ösztönösen tudta, hogy mit hogyan kell csinálnia, sőt néha még össze is szólalkozott a rendezővel emiatt. A végeredmény azonban magáért beszél.

A spot végén kiderül, hogy mintegy 150 millió hamis profil létezik a közösségi médiában. Úgyhogy nem árt az óvatosság, az internetes ismerkedés során. Különösen igaz ez a fiatalokra és a legfiatalabbakra, akik életkorukból fakadó naivitásuk miatt igazán sérülékenyek. Talán ez a filmecske felnyitja az ő szemüket is arra, hogy nem árt az óvatosság az internetes ismerkedés és a bizalmi kapcsolatok kialakításakor.

Forrás: Adweek

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.