Dave Gahan a Dior Homme új arca

Dave Gahan, Lucas Hedges, Dior

Kris Van Assche, a Dior Homme tervezője egyértelműen kijelentette, hogy a klasszikus divatház férfi vonalát a new wave stílusssal akarja a jövőben keresztezni. Ebből a szempontból érthető is a a legújabb reklámarc választásuk. A Dior Homme-ot számtalan híresség, főleg színészek népszerűsítik, mégis valahogy Dave Gahan egy kicsit kakukktojásnak tűnik közöttük. (Egyébként a létező legjobb értelemben.)

A legújabb Dior Homme „Into the Light” című reklámspotban Gahan mellett még feltűnik (felvillan?) Lucas Hedges amerikai színész is. Erre feltehetően azért is szükség van, mert noha az X és Y generációnak a Depeche Mode frontembere igen sokatmondó lehet. A Z generációnak viszont feltehetően csak egy szigorú napszemüveges férfi…

Míg Gahan karakteres érett arca és mindig szexi megjelenése igazi kemény, férfias erőt ad, addig Hedges egyértelműen az újabb, kicsit puhább, kisfiús vonal felé tompít.
Szintén érdekes a zene választás az első kampányvideóhoz. Gahan megjelenése hívna egy dögös Depeche Mode számot. Vagy a bakancsos, picit 80-as, 90-es évek DM korszakát idéző, new wave hatású öltözetek legalább azt, hogy EBM stílusú zene szóljon. Ehelyett techno dübörög, amire Dylan Roques és Christophe’t Kint vad pogószerű táncot lejt.

A részletek kaotikus eklektikája ellenére a végső látványvilág a divat szintjén mindenképpen működik. Még, ha egy vérbeli DM fan el is húzná rajta a száját, a Dior rajongó férfiak több korosztályának figyelmét is megragadhatja majd.

A reklám megálmodója és művészeti igazgatója Christopher Simmonds, a spotot David Sims készítette, a stylis pedig Mauricio Nardi volt.

Bejegyzéshez kapcsolódó címkék:
, , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.