KFC telefon nem csak csirkéknek

kfc
Valójában persze egyáltalán nem csirkéknek készült a csirkés gyorsétterem-lánc különleges kiadású mobiltelefonja.Viszont egyáltalán nem is rossz!

Huawei 7 Plus Sanders ezredes-módra

Mielőtt sokkolódnátok, hogy mostantól lehet majd a B Smart menü mellé kólán kívül egy piros okostelefont is rendelni, szólunk: nem. Nálunk legalábbis nem. Ellenben Kínában, igen!
Történt ugyanis, hogy Sanders ezredes 1987-ben, vagyis 30 évvel ezelőtt betette a lábát a kínai piacra (is). (Nem úgy!) Nehogy szegény kínaiak kimaradjanak a gyorséttermek áldásos hatásaiból, és megismertette velük az amerikai módon tálalt szárnyasokat.

Most viszont, 30 év múlva, az ezredes snassznak találta egy sima extra menüvel ünnepelni az évfordulót, ezért valami modernebbet eszelt ki.

A Huawei céggel közös együttműködés keretében, a Huawei 7 Plus készülék egy különleges KFC változata került piacra. A telefon 5,5 hüvelykes kijelzővel büszkélkedhet. Van egy egész normális aksi benne (3 020 mAh) és ujjlenyomat-olvasó. Került bele egy Snapdragon 425 processzor, 3 GB RAM és 32 GB háttértár, ami SD kártyával bővíthető egészen 128 GB-ig. Egész jó kis készülék. Természetesen a jubileumi KFC telefon limitált darabszámban elérhető. Mindössze 5 000 darabot dobnak piacra belőle.

kfc

A KFC hivatalos oldalán, a Kínában oly népszerű Weibo fórumon tette közzé. Node, mitől is különleges és KFC ez a készülék? A hivatalos közlemény szerint azon felül, hogy a telefon hátuljára Sanders ezredes fizimiskája került, a kezelőfelületet is tematizálták. Egy Kentucky Super elnevezésű appot előtelepítenek a készülékre. Ebbe például feltöltésre került az étterem digitális valutájából 10 000 „arany”. (Sajnos arról nincs információnk ez hogyan is használható fel.) Továbbá egy olyan alkalmazás is kerül a KFC telefonra (K Music), amivel az éttermekben zenei lejátszási lista hallgatható. Ez a klasszikus zenegépeket idézné, elvileg. Persze modern köntösben…

Az ár? 1 099 jüan lesz, ami nagyjából 45 000 forint körüli összegnek felel meg.

A csirkés gyorsétterem-láncnak nem ez az első tech marketing ötlete. Korábban hordozható töltőt helyeztek el például a dobozban, amiben szervírozták az ételeiket. Ez aztán a modern gondolkodású gyorsétterem!

Forrás: The Verge

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.