Újabb divat-tech összefonódás: Balmain × Beats

balmain
A neves francia divatház, a Balmain és az Apple tulajdonát képező „fülesgyár”, a Beats közös gyermekeknek adott életet. Exkluzív fülhallgatók jönnek!

Beats Studio és Powerbeats 3 Balmainre emelve

Olivier Rousteing, a Balmain kreatív igazgatója épp egy új, kaliforniai Balmain üzlet megnyitójáról értekezett telefonon a Vogue riporterével, amikor szóba került egy új együttműködés is. A gerilla marketinggel felrántott, majd az Apple által 2014-ben csekély három milliárd dollárért megvásárolt Beats kívülről nézve fura választás egy francia divatháztól. Elvégre sokkal érdemtelenebbül neves, mint pl. a valós minőséget és elegáns luxust képviselő Bang & Olufsen. Ugyanakkor a Beats népszerűségéhez – sajnos, vagy nem sajnos – kétség sem fér.
Roustering pedig köztudottan zenebolond és ezt rögtön hangsúlyozta is a divatbiblia újságírójának.

A kapcsolatom velük (Beats – a szerk.) négy éve kezdődött, amikor eljöttek egy bemutatómra. Mivel tudják, hogy a Balmain milyen zenepárti márka, biztosak lehettünk benne, hogy egyszer dolgozunk majd együtt.

Az egyszer pedig mostanra testet is öltött. A Beats két népszerű terméke ugyanis Balmain köntösbe bújt. A Beats Studio Wireless és a Powerbeats 3 fülhallgatók a #BalmainArmy hashtagen és a Balmain logóján kívül, arany, a divatházra oly jellemző stílusú kivitelt kaptak.

balmain
Beats Studio/ Forrás: Beats

Ismertek, szeretem a minőségi kivitelt. Szeretek mindent különlegessé, egyedivé és gazdaggá varázsolni. A Beats modern és futurisztikus. Egy kis francia luxust akartam csempészni a technológiába. Viszont, ha technológia, akkor az mindig kihívást jelent, ezért a projekthez óvatosan kell közelíteni, mély tisztelettel. Fülhallgatókat nem kezelhetsz ruhákként.” – magyarázta Rousteing.

A reality reklámarc az új világ képviseletében

A kreatív igazgató maga fényképezte a Balmain 2017-es őszi kollekcióját múlt héten. Ennek keretében jóbarátját, Kylie Jennert hívta meg a Balmain × Beats kollaborációhoz. Noha azt Rousteing is elismerte, hogy valójában egy pop sztárt kellett volna ehhez alkalmazni. Mégis úgy gondolta, hogy Jenner érdekesebb lesz. Úgy véli a lány megfelelően reprezentálja az új világot és több univerzum érintéseit…

balmain

Egy biztos, a Beats és Kylie Jenner kitűnően összepasszolnak. A barátság pedig erős kötelék, néha kampányoknál is. Mivel a szóban forgó reality sztár, sminkszer árus, Kasdashian-Jenner család sarja elég megosztó személyiség, azért lehet, hogy lesz, akinek ő nem feltétlenül csinál nagy kedvet a vásárláshoz. Míg a rajongói bizonyosan megvesznek majd az amúgy is népszerű fülhallgatók különleges kiadásáért.

balmain
Powerbeats 3/ Forrás: Beats

A Vogue-nak a muzikális tervező még azt is elárulta, hogy az új termékeken legszívesebben Michael Jackson „They Don’t Care About Us” című számát hallgatja.

A Beats-nek ugyanakkor nem ez volt az első kollaborációja nagy divatházzal. Előzőleg Alexander Wang tervezett a Beats Studiónak galambszürke megjelenést.

A Balmain-féle Beats fülesek egyelőre nálunk még nem, ellenben Németországban már megvásárolhatók. A Powerbeats 3 sportfülesek ára 249,95 euró, míg a Beats Studio darabok  699,95 euróért kaphatók. Amennyiben ez a fényes arany verzió valakinek túl sok lenne, a Wang-féle Beats Studio is elérhető még az Apple hivatalos német webáruházában, 629,95 euróért.

Forrás: Vogue US

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.